Atlassian Jira Service Desk training

Periood: 1.0 päeva
Koolituse hinnastus

Kirjeldus

See treeningkursus annab ülevaate JIRA Service Deski võimalustest ja funktsioonidest. Pärast seda võime ette võtta kasutajaportaalide seadistamise, järjekordade ja SLAde loomise, osalejate lisamise ning ülesannete automatiseerimise.

Kelle jaoks:
Kõik Jira Service Deski kasutajad.

Kestus:
4-8 tundi sõltuvalt ettevõtte täpsetest vajadustest.

Toimumise koht:
Teie kontor või meie kontor Akadeemia tee 21/4, Tallinn.

Hind:
1500 € kuni 10-le osalejale; rohkemate osalejate korral lepitakse täpne hind kokku Trinidad Wisemani tiimiga.

Teemad:

  • Issue’d, request’id, projektid, töövood
  • Service Desk järjekorrad ja SLAd
  • Pileti elutsükkel: loo, järgi, lahenda
  • Koostöö – kommenteerimine, issue’de jagamine, märkimine, hääletamine, jälgimine
  • Otsing ja raporteerimine – filtrid, SLAd, raportid
  • Kasutajaportaali seadistamine

Kursuse eesmärk:
Pärast selle kursuse läbimist saavad osalejatest efektiivsed Jira Service Deski kasutajad.



Soovite lisada enda koolituse või sündmuse Oppia.ee keskkonda?

Võta ühendust!