Kasutaja- ja kliendiootuste uurimine

Periood: 1.0 päeva

Kirjeldus

Kasutatavuse testid on tõestanud, et kliendiootuste ignoreerimine ja nende mittemõistmine teeb inimesed närviliseks. E-kaubanduse puhul tähendab see vähem külastajaid ja vähem tehinguid. Suure süsteemi puhul jällegi kõrget tugifunktsioonide kulu. 

Kui te saate kasutajate soovidest aru, siis saate luua tooteid ja teenuseid, mis on üheaegselt nii rahaliselt edukad kui ka tarbijasõbralikud.  Kliendiootuste uurimine just selliste küsimustega tegelebki.

Mida täpsemalt te oma klienti tunnete, seda lihtsamaks disaini-, arendus- ja turundusprotsess muutub.

Antud töötuba:

  • On väga praktiline, kuna saadud teadmisi saab koheselt oma töös rakendada
  • Aitab mõista, mida hea kasutajakogemus tegelikult tähendab
  • Seletab lahti, mida klientiootuste uurimine endast kujutab ja kuidas seda teha
  • On väärtuslik arendajatele, disaineritele, turundajatele jpt
  • Annab teile kõik vajalikud töövahendid 

Ootustel on inimestele väga tugev mõju

Inimesed ootavad, et maailm teatud viisil käituks. Kui toode või teenus ühtäkki muutub, siis oleme ärritunud ja pahurad. Äkitselt ei oska me enam süsteemi kasutada ja kõik tundub võõras.

Töötoas õpite metoodikaid, mille rakendamisel saate luua muutusi, mis kasutajatele meeldivad. Iga meie töötuba on rätseptöö ja ühildub just teie vajadustega, nii et võtke meiega ühendust ja räägime teie vajadustest lähemalt.



Soovite lisada enda koolituse või sündmuse Oppia.ee keskkonda?

Võta ühendust!